Кошик
188 відгуків
supertsena ("Суперціна", інтернет-магазин: supertsena.com.ua)
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0022:00
  • Вівторок
    09:0022:00
  • Середа
    09:0022:00
  • Четвер
    09:0022:00
  • Пʼятниця
    09:0022:00
  • Субота
    09:0022:00
  • Неділя
    09:0022:00
Контакти
+380672972989
supertsena ("Суперціна", інтернет-магазин: supertsena.com.ua)
Виталий
УкраїнаЖитомирська областьЖитомирвул. Лесі Українки 47
supertsena.com.ua@gmail.com
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380672972989
Мотоблок ДТЗ 570БН (пер. 3/1; 7л. с.; 10") +500грн. в ПОДАРУНОК! +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! з пониженою передачею, фото 1
впередназад
Мотоблок ДТЗ 570БН (пер. 3/1; 7л. с.; 10") +500грн. в ПОДАРУНОК! +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! з пониженою передачею, фото 2Мотоблок ДТЗ 570БН (пер. 3/1; 7л. с.; 10") +500грн. в ПОДАРУНОК! +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! з пониженою передачею, фото 3Мотоблок ДТЗ 570БН (пер. 3/1; 7л. с.; 10") +500грн. в ПОДАРУНОК! +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! з пониженою передачею, фото 4Мотоблок ДТЗ 570БН (пер. 3/1; 7л. с.; 10") +500грн. в ПОДАРУНОК! +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! з пониженою передачею, фото 5Мотоблок ДТЗ 570БН (пер. 3/1; 7л. с.; 10") +500грн. в ПОДАРУНОК! +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! з пониженою передачею, фото 6

Мотоблок ДТЗ 570БН (пер. 3/1; 7л. с.; 10") +500грн. в ПОДАРУНОК! +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! з пониженою передачею

15 564 грн.

  • Немає в наявності
  • Код: 123045
Мотоблок ДТЗ 570БН (пер. 3/1; 7л. с.; 10") +500грн. в ПОДАРУНОК! +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! з пониженою передачею
Мотоблок ДТЗ 570БН (пер. 3/1; 7л. с.; 10") +500грн. в ПОДАРУНОК! +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! з пониженою передачеюНемає в наявності
15 564 грн.
+380672972989
+380672972989
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Мотоблок бензиновий ДТЗ 570БН (7,0 л. с.; плюс знижена передача! колеса 10") + БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! ХІТ ПРОДАЖІВ і ОСОБЛИВА НОВИНКА з 2020 року! - КРАЩА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ В ІНТЕРНЕТІ!

Під ПОДАРУНКОМ слід розуміти: перерахування продавцем грошової винагороди в зазначеній сумі покупцю на банківську карту або іншим способом на вибір в день отримання товару.

 

МОТОБЛОКИ «ДТЗ (Дніпропетровський Тракторний Завод)» - ЦЕ ДІЙСНО ВИСОКА ЯКІСТЬ ТЕХНІКИ, ПЕРЕВІРЕНА РОКАМИ!

 

Технічні характеристики:

Параметр

Значення для ДТЗ 570БН

Двигун

Модель двигуна

170F

Тип палива

Бензин

Потужність двигуна, л. с.

7,0

Робочий об'єм двигуна, см3

208

Номінальні оберти, об/хв

3000

Номінальна витрата палива, г/кВт∙год

≤374

Ємність паливного бака, л

3,7

Система запуску двигуна

Ручний стартер

Повітряний фільтр

З виносним повітрозабірником на кермі

Тип, ємність АКБ А∙год

Об'єм картера двигуна, л

0,5

Тип масла в картері двигуна

ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG

Датчик рівня мастила

+

Система охолодження двигуна

Повітряне охолодження

Об'єм системи охолодження, л

Тип охолоджуючої рідини

Трансмісія, ходова частина

Тип приводу трансмісії

Прямий, через зчеплення

Тип зчеплення

Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні

Тип приводних ременів

Струмок для підключення активної навішування

Тип коробки передач

Шестерна

Кількість передач вперед/назад

3 / 1

Спосіб включення заднього ходу

Ручка на кермі

Привід фрези

Прямий з конічним редуктором

Вал відбору потужності

Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24

Обсяг масла в картері трансмісії, л

3,0

Тип масла в картері трансмісії

ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-

Транспортні колеса

4.00-10

Колія коліс, мм

600

Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год

4,4; 8,5; 12,1 / 2,8

Тип і регулювання керма

Швидке регулювання по висоті та напрямку

Робочі органи

Тип причіпного пристрою

Мотоблочного типу

Спосіб установки грунтофрез

Замість транспортних коліс

Номінальна частота обертання грунтофрез, об/хв

51; 99; 141

Кількість секцій грунтофрез, шт.

8=(2+1+1)×2

Розмір / кількість / тип ножів грунтофрез

(5,5х235) × 32 шт.

Ширина захвату грунтофрез, мм

620, 880, 1140

Діаметр ротора грунтофрез, мм

360

Глибина культивації, мм

До 200

Додаткове обладнання

Електрообладнання

Вимірювальні прилади

Інше обладнання

ЗІП

В комплекті

Масогабаритні дані

Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрез, мм

1600×710×820 / 1600×1140×750

Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг

100 / 108


Гарантія: 2 роки (гарантійний талон входить в комплект постачання)

Опис і особливості:

Мотоблок ДТЗ 570БН скомпонований за класичною схемою з поздовжнім розташуванням 4-тактного бензинового двигуна, безпосередньо зістикувати з коробкою передач, оснащений потужним редуктором з конічними шестернями. За габаритами, вагою і технічними характеристиками він знаходиться в центрі лінійки універсальних садово-городніх мотоблоків середнього класу ДТЗ. У конструкції цієї моделі з шестерним приводом є свої переваги, серед яких:

  • вся чимала потужність двигуна (7 к. с.) без втрат передається на КПП і далі на грунтофрезу;
  • коробка передач нова, трьохшвидкісна, з доданої зниженою передачею, на мотоблоки інших марок не зустрічається;
  • наявність надійного приводу в поєднанні з 3-швидкісною коробкою передач дало можливість встановити транспортні колеса більшого діаметру;
  • на мотоблок встановлюється грунтофреза з більш широким захопленням і з можливістю регулювання ширини захвату.

Додаткова знижена передача дає відчутну перевагу в тому плані, що в разі необхідності на ній можна рухатися по полю спокійно і розмірено, а не бігти зі швидкістю 6-8 км/год, ледве встигаючи, як за багатьма мотоблоками інших марок.

При цьому даний мотоблок, як і інші його побратими, може бути використаний при обробці грунтів будь-якої категорії та стану, за винятком кам'янистих або подібних їм, здатних пошкодити ножі грунтофрез. Завдяки потужності, компактності і високої маневреності, мотоблок ДТЗ 570БН є дійсно універсальним. Він прекрасно культивує грунт не тільки на плоских великих ділянках, але і в місцях, куди важко або неможливо заїхати трактором, в тому числі біля парканів, стовпів, стовбурів дерев, між шпалерами виноградників, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах і т. д. Найбільш ефективний він при обробці полів розміром від 20 соток до 1 гектара або садів і виноградників від 1 до 2-3 гектарів.

У повному обсязі переваги та особливості конструкції культиватора ДТЗ 570БН описані нижче.

Отже, спочатку подивимося докладніше, у чому ж вигода від нової коробки передач, яка має не дві, а три передачі для руху вперед і одну передачу назад. При роботі з окучником, картоплесаджалка або іншим подібним навісним обладнанням, головне – не висока швидкість, а точність і стабільність. Саме їх і забезпечує нова коробка. Перша знижена передача відповідає швидкості руху 4,4 км/год. Це оптимальний варіант: не надто швидко, але й не занадто повільно. У той час як у більшості інших мотоблоків цього класу швидкість на першій передачі становить 6-8 км/ч.

Грунтофреза на першій передачі буде обертатися зі швидкістю близько 51 об/хв і розбивати грунт на досить великі фрагменти, що забезпечують хорошу вентиляцію і збереження вологи.

До того ж можливість вибрати відповідну швидкість для різних умов роботи не тільки робить роботу мотоблоком набагато якісніше і комфортніше, але і продовжує термін служби мотоблока за рахунок оптимізації навантаження на двигун і трансмісію.

Друга передача відповідає швидкості обертання фрези 99 об/хв, прекрасно підходить для культивації більшості типів грунтів, які при цьому розбиваються на грудки середньої фракції. Швидкість руху на транспортних колесах на другій передачі становить 8,5 км/ч.

Третя передача дає максимальну частоту обертання валу редуктора – 141 об/хв і більше. У цьому режимі культивації грунт розмелюється фрезою на дрібні фрагменти. Це потрібно, наприклад, коли потрібно перемолоти разом з грунтом рослинні залишки або отримати особливо м'який верхній шар для посіву насіння. Також третя передача найбільш часто використовується при виконанні транспортних операцій, так як швидкість руху на ній може досягати 12,1 км/ч.

Як ми вже відзначили, силовий агрегат мотоблока скомпонований за класичною схемою з подовжнім розташуванням двигуна і потужним редуктором з конічними шестернями. Двигун бензиновий, 4-тактний, з повітряним охолодженням. Потужність двигуна 7,0 л. с., цього більш ніж достатньо для вирощування більшості типів ґрунтів, за винятком кам'янистих. Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем подрібнюються роторної грунтофрезою. Головне – вчасно очищати ножі фрези.

Бензиновий двигун з повітряним охолодженням простий по конструкції, недорогий і відрізняється легкістю запуску, в тому числі і при зниженій температурі повітря. У той же час він досить витривалий, щоб тривалий час працювати з повним навантаженням, хоча в дуже жарку погоду потребує періодичних зупинках для остигання. До речі, найбільш нагріта частина силового агрегату – глушник: він закритий захисною решіткою щоб уникнути опіку при ненавмисному торканні.

Металевий паливний бак має місткість 3,7 літра, цього цілком достатньо для роботи протягом 6-7 годин при номінальному навантаженні або 2-3 години в режимі максимального навантаження. Горловина бака забезпечена надійною кришкою з різьбовим кріпленням. В кришку вбудований сапун, що вирівнює тиск у баку по мірі його спустошення. Також в горловині бака знаходиться сітчастий полімерний фільтр, що виключає попадання в бак сторонніх предметів і піщинок в процесі заправки паливом.

Двигун оснащений ефективним двоступінчастим повітряним фільтром з масляною ванною і замінним поролоновим фільтруючим елементом. За умови своєчасної промивання фільтруючого елемента і заміни масла в масляній ванні, цей фільтр забезпечує безперебійну і надійну роботу двигуна навіть в сильно запиленій атмосфері.

Транспортні колеса оснащені пневматичними шинами з високим протектором типу «ялинка».

Корпус редуктора литий), чавунний, високої міцності – чудово витримує вплив згинаючих і крутних навантажень. Вал редуктора, на який встановлюється фреза або транспортні колеса, має шестигранне розтин, тому абсолютно виключений проворот фрез і коліс навіть при високих навантаженнях. До речі, для зниження пробуксовки при роботі з навісним обладнанням на пухких грунтах, можна пневматичні транспортні колеса замінити на металеві грунтозацепи.

Роторна фреза, що встановлюється замість транспортних коліс, складається з двох полуфрез – правої і лівої. На кожній полуфрезе по чотири секції ножів (у кожній секції 4 ножа). Разом, 32 ножа з вуглецевої конструкційної сталі високій твердості. Діаметр ротора чафрезы 360 мм. Полуфрезы виконані розбірними, тобто можна, в залежності від умов роботи, встановити 2, 3 або 4 секції по вибору і отримати три варіанти ширини захвату: 620, 880 і 1140 мм, Це дозволяє не тільки поліпшити маневреність, але і зменшити витрату палива. У будь-якому випадку, форма ножів і розташування їх на маточинах по плавній спіралі забезпечує плавну безударную роботу фрези і рівномірне подрібнення ґрунту по всій ширині захвату.

Для безпеки оператора, його захисту від грудок грунту і камінчиків, що летять з-під обертової грунтофрез, а також для запобігання потрапляння сторонніх предметів у ротор грунтофрез, вона закрита зверху захисними крилами. Оскільки ширина грунтофрез може змінюватися, крила зроблені складовими, двосекційними, щоб при вузькому варіанті грунтофрез вони не заважали роботі й не пошкоджували рослини.

У задній частині рами культиватора встановлено причіпний пристрій (зчіпка) для приєднання навісного обладнання або спеціального транспортного вантажного причепа. Це потужна неповоротна горизонтальна скоба з фіксацією навішування вертикальним шворнем і можливістю регулювання по куту установки навішування. На цю зчеплення можна встановлювати підгортальник, плужок або плоскоріз, а також приєднати саджалку або копалку.

При роботі грунтофрезою в зчіпку встановлюється обмежувач глибини обробки (часто його називають «глибиномір»). При русі вперед на робочому ходу він не дає роторної фрезі зануритися в грунт глибше необхідного. Одночасно він є чудовою опорою під час стоянки, виключає можливість випадкового перекидання або перевороту мотоблока.

У передній частині рами культиватора приварений трубчастий бампер з ручкою для перенесення і навантаження. На бампері закріплена відкидна передня опора, використовувана при стоянці мотоблока. У процесі роботи ця опора забирається в подрамное простір і абсолютно не заважає руху. Бампер може використовуватися для транспортування полуфрез до місця культивації – діаметр труби відповідає посадкового розміру маточини і є отвори для шплінтів.

Для приводу активної задньої навіски (косарки, обприскувачі тощо) або для використання мотоблока в якості силового приводу для різного стаціонарного обладнання, наприклад, зернодробарки, електрогенератора або водяної помпи, є шпонкові вал відбору потужності діаметром 18 мм і довжиною 24 мм В неробочому стані цей вал закривається спеціальним захисним ковпаком.

Управління мотоблоком здійснюється з допомогою трапецієдального керма, на якому розміщені рукоятки і важелі заднього ходу і зчеплення: металеві, міцні, відрегульовані на заводі на необхідне зусилля спрацьовування, але при необхідності цю регулювання можна відкоригувати.

Рукоятки керма полімерні, м'які, з антифрикційним рифленням, дозволяють надійно утримувати кермо навіть в умовах підвищеної вологості. При цьому вони відчутно пом'якшують вібрацію, що йде від працюючої грунтофрез. На лівій ручці розташований важіль аварійного відключення двигуна (зверху) і важіль зчеплення (знизу). На правій ручці знаходяться важелі включення заднього ходу і регулювання подачі палива («ручний газ») необхідне зусилля для повороту якого налаштовується спеціальним затискним гвинтом-баранчиком.

Кермо мотоблока регулюється по висоті і куту повороту відносно поздовжньої осі мотоблока. Регулювання здійснюється швидко, без застосування інструментів: досить послабити затискні гвинти і виставити потрібне положення керма, а потім затиснути гвинти. При необхідності кермо можна розвернути на 180°.

Мотоблок можна придбати або повністю зібраним, або в заводській упаковці. Упаковка забезпечує повну схоронність комплекту в процесі транспортування і вантаження. Збірка мотоблока не представляє особливої складності для мало-мальськи знайомого з технікою людини. Тим більше, що до комплекту додається детальна інструкція по збірці, експлуатації та обслуговування агрегату.

 

Як бачимо, на сьогоднішній день мотоблок ДТЗ 570БН є одним з кращих в модельному ряду бензинових мотоблоків середньої потужності з повітряним охолодженням і для застосування в домашньому господарстві, і для використання на сільгосппідприємствах. Висока надійність і довговічність мотоблока підтверджується наданням 2-річної гарантії: вам не доведеться турбуватися про складнощі ремонту. Широкий спектр застосування, простота управління, безліч налаштувань і регулювань, зручність і комфортність експлуатації мотоблока дозволять вам з легкістю впоратися з безліччю різних повсякденних робіт.

 

Компанія ДТЗ постійно удосконалює свою техніку, щоб споживачі отримали максимально ефективне і зручне обладнання. У 2020 році компанія ДТЗ випустила оновлену лінійку мотоблоків з повітряним охолодженням

 

Новий дизайн

Відразу звертає на себе увагу новий дизайн: нова форма кріл, елегантний вигин рукояток керма, плавні лінії кожуха рульової стійки і захисної накладки в поєднані з міцним лакофарбовим покриттям яскравого кольору відверто радують око.

Нові ефективні повітряні фільтри

Для збільшення моторесурсу двигуна встановлені нові ефективні повітряні фільтри: уиносний повітряний фільтр в ДТЗ 570БН. Унаслідок застосування цих фільтрів відчутно знижується абразивний знос деталей поршневої групи двигунів, а отже, збільшується їх моторесурс, підвищується надійність і, як результат, знижуються витрати на ремонт і обслуговування.

Нове безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу

Як і раніше, на всіх мотоблоки ДТЗ не встановлена 2-швидкісна, як на мотоблоки інших марок, а 3-швидкісна коробка передач. Знижена передача надає додатковий комфорт для оператора: у процесі роботи можна спокійно йти неспішним кроком, а не бігати за мотоблоком по полю.

Модель ДТЗ 570БН отримала нове безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу, яке забезпечує набагато вищу ступінь безпеки та зручності експлуатації мотоблоків, значно спрощує й полегшує процес запуску двигуна і керування мотоблоком. Щоб почати рух достатня лише притиснути важіль зчеплення з незначним зусиллям. Якщо важіль зчеплення відпустити, то мотоблок відразу зупиниться, але двигун не заглохне, а продовжить працювати, не потрібно щоразу запускати його знов і знов.

Запобіжне блокування важеля заднього ходу

Запобіжне блокування важеля заднього ходу, що встановлено на моделі ДТЗ 570БН, забезпечує більш високий ступінь безпеки експлуатації мотоблока, виключає можливість випадкового вмикання заднього ходу. Тепер натиснути важіль можна тільки попередньо натиснувши на запобіжник, тобто з новим важелем ймовірність помилки багаторазово знижується. Це дуже важливо, адже неправильний вибір напрямку руху може призвести до поломок і навіть до травм.

Новий механізм регулювання керма

На всіх мотоблоки ДТЗ випуску 2020 року встановлено новий механізм регулювання керма. Замість двох затискних гвинтів тепер використовується тільки один, який фіксує положення рукояток керма одночасно в горизонтальній і вертикальній площинах. стійка керма закрита захисним кожухом, пофарбованим у колір редуктора. Крім того силова перемічка керма закрита накладкою типу "банан". Рукоятки керма - зручні м'які які, не вислизають з рук.

Обгінні розблокіратори на колесах транспортних

Ще одна важлива відмінність всіх мотоблоків нової лінійки - наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока, даючи можливість колесам на повороті обертатися з різною швидкістю, тобто діючі як диференціал.

 

Інші переваги мотоблоків ДТЗ випуску 2020 року

• Міцний литий чавунний корпус редуктора.

• Захист підшипників редуктора фрези від пилу і бруду.

• Змінна ширина захоплення фрези, шаблевидні ножі товщиною 6 мм

• Захисні металеві крила зі знімними розширювачами, можлива установка дисків захисту рослин.

• Наявність пневматичних транспортних коліс протектором типу «ялинка» у комплекті.

• Можливість встановлення металевих ґрунтозачепів заміст коліс.

• Посилення універсальний причіпний пристрій мотоблочного типу дозволяє агрегатувати мотоблоки з навісним обладнанням для обробки ґрунту або з транспортним напівпричепом.

• Паливний бак має зручну кришку на різьбі з сапуном, фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході.

• Об'єднання з'ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків.

• Зручний важіль "ручного газу" (манетка) з регулювальним баранчиком.

• Вимикач двигуна на кермі в зручному місці, датчик контролю рівня масла в картері двигуна.

• Висока якість ліття – рівна поверхня без дефектів, акуратні і надійні зварні шви.

• Якісне фарбування всіх металевих деталей, кріпильні вироби з антикорозійним покриттям.

√ в партіях товару з 2021 року на всіх моделях буде встановлений ліхтарик, для підсвічування в темний час доби.

 

Комплектація ДТЗ 570БН:
Мотоблок, фрези, колеса (2 шт.), захисні крила (2 шт.), комплект інструментів, інструкція, гарантійний талон.

 

Особливості поставки:
C метою зручності і збереження при транспортуванні, продукція поставляється в разоброном на основні системні частині вигляді. При необхідності, можна додатково замовити послугу збірки. У зібраному стані товар коштує дорожче (вартість збірки уточнюйте в менеджера). Також у вартість збірки включено передпродажна підготовка.

 

ВІДЕООГЛЯД рекомендацій по запуску бензинових мотоблоків з повітряним охолодженням та корисні поради тут:

https://www.youtube.com/embed/j_nZPt2UGiI?rel=0

 

!ПРАЦЮЮЧИ З НАМИ, ВИ ЕКОНОМИТЕ ОДРАЗУ!

 

Основні
Виробник  ДТЗ
Країна виробникКитай
ТипМотоблок
Тип двигуна  Бензиновий
Мінімальна ширина обробки62 см
Максимальна ширина обробки114 см
Максимальна глибина обробки20 см
Кількість передач3 вперед/1 назад
Система запускуМеханічний стартер
Трансмісія  Шестерний редуктор
ЗчепленняДискове
Швидкість обертання фрез141 об/хв
Швидкість руху (транспортна)  12.1 км/год
В комплекте оборудованияПередня підпора, Захисні крила, Колеса пневматичні, Фрези
Вал відбору потужностіТак
Гарантійний термін  24 міс
Діаметр коліс10 дюйм
СтанНове
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння
Потужність двигуна  7 л. с.
Об'єм двигуна  208 куб. см
Тактность двигуна  Чотиритактний
Система охолодження двигунаПовітряна
Об'єм паливного бака3.7 л
Габаритні розміри
Довжина1600 мм
Ширина710 мм
Висота820 мм
Вага100 кг
Користувальницькі характеристики
Розміри у зібраному вигляді, мм (Д*Ш*В)1600×710×820 / 1600×1140×750
Країна створення і реєстрації брендуУкраїна
Інформація для замовлення
  • Ціна: 15 564 грн.