21 125 ₴
Мотоблок ДТЗ + БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! - КРАЩА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ В ІНТЕРНЕТІ!
МОТОБЛОКИ «ДТЗ (Дніпропетровський Тракторний Завод)» - ЦЕ ДІЙСНО ВИСОКА ЯКІСТЬ ТЕХНІКИ, ПЕРЕВІРЕНА РОКАМИ!
Технічні характеристики:
ДВИГУН | |
Модель двигуна | 170F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, к. с. | 7,0 |
Робочий об’єм двигуна, см³ | 208 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | ≤374 |
Місткість паливного бака, л | 6,0 |
Система запуску двигуна | Ручной стартер |
Повітряний фільтр | С выносным воздухозаборником на руле |
Тип, ємність АКБ А∙год | — |
Об’єм картера двигуна, л | 0,5 |
Тип мастила в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня мастила | + |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Об’єм системи охолодження, л | — |
Тип охолоджувальної рідини | — |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА | |
Тип привода трансмісії | Прямий шестерний |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип приводних пасів | — |
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання | — |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Кількість передач вперед/назад | 3/1 |
Спосіб вмикання заднього ходу | Рукоятка на кермі |
Привід фрези | Прямий із конічним редуктором |
Вал відбору потужності | Задній поздовжній, під шпонку Ø14,5, L=24 |
Об’єм мастила в катері трансмісії, л | 2,0 |
Тип мастила в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5 |
Транспортні колеса | 4.00-8 з обгінними разблокіраторами |
Колія коліс, мм | 510 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 2,7; 4,5; 6,7/ 5,3 |
Тип та регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
РОБОЧІ ОРГАНИ | |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 36; 60; 89 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 6=(1+2)+(2+1) |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 24 шт. |
Ширина захвату ґрунтофрези, мм | 580, 840 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 350 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ | |
Електрообладнання | — |
Вимірювальні прилади | — |
Інше обладнання | — |
ЗІП | В комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1450 х 890 х 810 / 1450 х 890 х 720 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 74 / 77 |
Гарантія: 2 роки (гарантійний талон входить в комплект постачання)
Опис:
Мотоблок ДТЗ 570БН/М2 скомпонований за класичною схемою з поздовжнім розташуванням 4-тактного бензинового двигуна, безпосередньо зістикувати з коробкою передач, оснащений потужним редуктором з конічними шестернями. За габаритами, вагою і технічними характеристиками він знаходиться в центрі лінійки універсальних садово-городніх мотоблоків середнього класу ДТЗ. У конструкції цієї моделі з шестерним приводом є свої переваги, серед яких:
Додаткова знижена передача дає відчутну перевагу в тому плані, що в разі необхідності на ній можна рухатися по полю спокійно і розмірено, а не бігти зі швидкістю 6-8 км/год, ледве встигаючи, як за багатьма мотоблоками інших марок.
При цьому даний мотоблок, як і інші його побратими, може бути використаний при обробці грунтів будь-якої категорії та стану, за винятком кам'янистих або подібних їм, здатних пошкодити ножі грунтофрез. Завдяки потужності, компактності і високої маневреності, мотоблок ДТЗ 570БН/М2 є дійсно універсальним. Він прекрасно культивує грунт не тільки на плоских великих ділянках, але і в місцях, куди важко або неможливо заїхати трактором, в тому числі біля парканів, стовпів, стовбурів дерев, між шпалерами виноградників, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах і т. д. Найбільш ефективний він при обробці полів розміром від 20 соток до 1 гектара або садів і виноградників від 1 до 2-3 гектарів.
У повному обсязі переваги та особливості конструкції культиватора ДТЗ 570БН/М2 описані нижче.
Отже, спочатку подивимося докладніше, у чому ж вигода від нової коробки передач, яка має не дві, а три передачі для руху вперед і одну передачу назад. При роботі з окучником, картоплесаджалка або іншим подібним навісним обладнанням, головне – не висока швидкість, а точність і стабільність. Саме їх і забезпечує нова коробка. Перша знижена передача відповідає швидкості руху 4,4 км/год. Це оптимальний варіант: не надто швидко, але й не занадто повільно. У той час як у більшості інших мотоблоків цього класу швидкість на першій передачі становить 6-8 км/ч.
Грунтофреза на першій передачі буде обертатися зі швидкістю близько 51 об/хв і розбивати грунт на досить великі фрагменти, що забезпечують хорошу вентиляцію і збереження вологи.
До того ж можливість вибрати відповідну швидкість для різних умов роботи не тільки робить роботу мотоблоком набагато якісніше і комфортніше, але і продовжує термін служби мотоблока за рахунок оптимізації навантаження на двигун і трансмісію.
Друга передача відповідає швидкості обертання фрези 99 об/хв, прекрасно підходить для культивації більшості типів грунтів, які при цьому розбиваються на грудки середньої фракції. Швидкість руху на транспортних колесах на другій передачі становить 8,5 км/ч.
Третя передача дає максимальну частоту обертання валу редуктора – 141 об/хв і більше. У цьому режимі культивації грунт розмелюється фрезою на дрібні фрагменти. Це потрібно, наприклад, коли потрібно перемолоти разом з грунтом рослинні залишки або отримати особливо м'який верхній шар для посіву насіння. Також третя передача найбільш часто використовується при виконанні транспортних операцій, так як швидкість руху на ній може досягати 12,1 км/ч.
Як ми вже відзначили, силовий агрегат мотоблока скомпонований за класичною схемою з подовжнім розташуванням двигуна і потужним редуктором з конічними шестернями. Двигун бензиновий, 4-тактний, з повітряним охолодженням. Потужність двигуна 7,0 л. с., цього більш ніж достатньо для вирощування більшості типів ґрунтів, за винятком кам'янистих. Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем подрібнюються роторної грунтофрезою. Головне – вчасно очищати ножі фрези.
Бензиновий двигун з повітряним охолодженням простий по конструкції, недорогий і відрізняється легкістю запуску, в тому числі і при зниженій температурі повітря. У той же час він досить витривалий, щоб тривалий час працювати з повним навантаженням, хоча в дуже жарку погоду потребує періодичних зупинках для остигання. До речі, найбільш нагріта частина силового агрегату – глушник: він закритий захисною решіткою щоб уникнути опіку при ненавмисному торканні.
Металевий паливний бак має місткість 3,7 літра, цього цілком достатньо для роботи протягом 6-7 годин при номінальному навантаженні або 2-3 години в режимі максимального навантаження. Горловина бака забезпечена надійною кришкою з різьбовим кріпленням. В кришку вбудований сапун, що вирівнює тиск у баку по мірі його спустошення. Також в горловині бака знаходиться сітчастий полімерний фільтр, що виключає попадання в бак сторонніх предметів і піщинок в процесі заправки паливом.
Двигун оснащений ефективним двоступінчастим повітряним фільтром з масляною ванною і замінним поролоновим фільтруючим елементом. За умови своєчасної промивання фільтруючого елемента і заміни масла в масляній ванні, цей фільтр забезпечує безперебійну і надійну роботу двигуна навіть в сильно запиленій атмосфері.
Комплектація ДТЗ 570БН/М2:
Мотоблок, фрези, колеса (2 шт.), захисні крила (2 шт.), комплект інструментів, інструкція, гарантійний талон.
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове вмикання заднього ходу, підвищує безпеку.
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+2)+(2+1) ширина захвату фрези 580/840 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур. Захист підшипників від пилу.
Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті. Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Особливості постачання:
З метою зручності та збереження під час транспортування, продукція постачається в розібраному на основні системні частини вигляді. За потреби можна додатково замовити послугу збирання. У складанні товар коштує дорожче (вартість уточнюйте в менеджера). Також у вартість збирання включена передпродажна підготовка.
Також у продажу є великий асортимент навісного обладнання (плуг, зчіпка, підгортальник, грунтозацепи і багато іншого).
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Мінімальна ширина обробки | 58 см |
Максимальна ширина обробки | 84 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Захисні крила, Передня підпора, Колеса пневматичні, Фрези |
Швидкість обертання фрез | 141 об/хв |
Швидкість руху (транспортна) | 12.1 км/год |
Гарантійний термін | 24 міс |
Діаметр коліс | 8 дюйм |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Об'єм паливного бака | 3.7 л |
Габаритні розміри | |
Вага | 76 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Країна створення і реєстрації бренду | Україна |
Вал отбора мощности | Так |