Кошик
1885 відгуків
Суперціна – інтернет-магазин: supertsena.com.ua
Графік роботи
  • Понеділок
    10:0019:00
  • Вівторок
    10:0019:00
  • Середа
    10:0019:00
  • Четвер
    10:0019:00
  • Пʼятниця
    10:0019:00
  • Субота
    11:0016:00
  • Неділя
    11:0015:00
Контакти
+380 (67) 297-29-89
Ручний інструмент та розхідники
+380 (50) 829-70-79
Ручний інструмент та розхідники
Суперціна – інтернет-магазин: supertsena.com.ua
Віталій та Людмила
вул. Лесі Українки 47, Житомир, Україна
supertsenaolxua@ukr.net
+380 (67) 297-29-89
+380 (50) 829-70-79
впередназад
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585, фото 3
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585, фото 4
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585, фото 5
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585, фото 6
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585, фото 7
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585, фото 8
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585, фото 9
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585, фото 10
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585, фото 11

Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585

51 238 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: 54585
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585
Мотоцикл SP200R-27 +БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА! SPARK (колір на вибір) 54585Готово до відправки
51 238 ₴
+380672972989
  • +380 (67) 297-29-89
    Ручний інструмент та розхідники
  • +380 (50) 829-70-79
    Ручний інструмент та розхідники
+380672972989
  • +380 (67) 297-29-89
    Ручний інструмент та розхідники
  • +380 (50) 829-70-79
    Ручний інструмент та розхідники
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики

Опис мотоцикла SP200R-27

SPARK SP200R-27 – лідируюча модель у лінійці універсальних дорожніх мотоциклів SPARK . У новій версії мотоцикл не тільки зберіг, а навіть покращив свій чудовий динамічний зовнішній вигляд та чудові технічні характеристики, які видає 200-кубовий двигун з балансувальним валом. Він отримав нову задню підвіску зі здвоєним газовим амортизатором, новий задній щиток, нові покажчики поворотів і ще дещо по дрібниці. Потрібно визнати, що ці зміни лише зміцнили імідж моделі як мотоцикла «для вимогливих аматорів». І справді: відмінний «двигун», зручна посадка, хватке інформативне кермо, комфортні амортизатори, обтічна форма - все так і манить натиснути на кнопку стартера і помандрувати вдалину. А якщо раптом виникне перешкода, то надійні дискові гальма завжди можуть вчасно зупинити стрімкий рух. Втім, розповімо про все по порядку, а поки що зауважимо, що SP200R-27 не став менш доступним за ціною, але став відчутніше впевненіше почуватися на наших далеко не ідеальних шосейних дорогах, та й на ґрунтовці теж не підведе.

 

Спортивний образ

Дизайн машини повною мірою відповідає найвищим вимогам як з питань ергономіки, так і з погляду сучасної мотоестетики. Стрімкий агресивний профіль, стрілоподібні боковини паливного бака, великорельєфна перфорована накладка на глушник – все це створює візуальне відчуття швидкості навіть у мотоцикла, що стоїть. боків. При цьому нижня частина потоку повітря, що набігає, направляється на ребра головки циліндрів, забезпечуючи відмінне охолодження. А передній щиток, що обтічний, перекидає фронтальний потік під гострим кутом вгору, відчутно знижуючи вітрове навантаження на водія. Про переважну орієнтацію аеродинаміки мотоцикла на рух з підвищеними швидкостями говорить також і форма щитка переднього колеса, і «літакного» виду обтічник сидіння, з ретельно вписаним у загальну концепцію заднім ліхтарем оригінальної конструкції, і рукоятками для пасажира, що нагадують крила.

< Само сидіння виконане дворівневим – це не тільки робить посадку водія більш щільною та комфортною, але й дозволяє йому краще відчувати та контролювати динаміку руху мотоцикла. А для пасажира верхнє розташування заднього сидіння покращує огляд поверх мотошолома водія. До речі, повна вантажопідйомність мотоцикла – 150 кг. Заднє захисне крило на попередній версії було двосегментним і кріпилося безпосередньо на маятнику задньої вилки. Така конструкція непогано працює на асфальті, але на мокрому путівці толку від неї небагато. Тому у новій версії було прийнято рішення встановити повноцінне заднє крило подовженої форми, яке чудово захищає від бруду в будь-якій дорожній обстановці.

Функціональна оптика

Продовжуючи тему дизайну та ергономіки, не можна не згадати пристрої освітлення та світлової сигналізації. Багатосегментна фара оригінальної форми оснащена яскравою дворежимною (ближнє та дальнє світло) автомобільною лампою, а також сучасними світлодіодними габаритними вогнями. Світлодіодними є також передні та задні покажчики поворотів, повторювачі на боковинах паливного бака та ліхтар освітлення номерного знака. До речі, для підвищення безпеки під ліхтарем номерного знака та на обох стійках передньої вилки закріплені світловідбивачі. А передні та задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах та абсолютно травмобезпечні. До того ж вони взаємозамінні.

Панель приладів: максимальна інформативність

На мотоциклі встановлено сучасну електронну панель приладів, яка не має механічних частин, вся інформація виводиться на підсвічений РК-дисплей. Колір підсвічування може бути обраний із чотирьох варіантів: червоний, синій, помаранчевий та зелений. Покази тахометра та кількість палива в баку відображаються у вигляді інтуїтивно зрозумілих графічних діаграм, показання спідометра та одометра виводяться у цифровому вигляді. Є також індикатор заряду АКБ та годинник. Над РК-екраном розміщені світлові індикатори нейтральної передачі та номери включеної передачі, а також далекого світла та поворотів.

Ергономіка

Загалом дизайн та ергономіка мотоцикла залишають відчуття продуманості та завершеності всіх елементів. Все функціонально та раціонально, все на своєму місці, потрібного розміру та форми. У той же час немає жодних непотрібних «архітектурних надмірностей», що несуть чисто декоративну функцію. До речі, про функціональність: і пасажирські, і підніжки водія з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекочувати мотоцикл вручну. Руль зручний, класичний, з широким хватом. Рукоятки еластичні, із пластиковими захисними кінцівками. Дзеркала заднього виду ідеально вписані в загальну концепцію дизайну, закріплені на кронштейнах з підвищеною жорсткістю для зниження вібрації і рознесені на максимальну ширину, щоб забезпечити огляд ззаду і не загороджувати огляд спереду.

Двигун і трансмісія

Перейдемо до розгляду силової та ходової частин мотоцикла. Як ми зазначили на початку, на мотоциклі встановлений одноциліндровий 4-тактний верхньоклапанний бензиновий двигун з повітряним охолодженням. Марка двигуна FT163FMJ. Об'єм циліндра 200 куб. см, номінальна потужність 15,0 л. (11,0 кВт) (при 8500±500 об/хв). Максимальний момент, що крутить, – 13,0 Нм при 5500 об/хв. Особливістю цього двигуна є наявність валу в конструкції, що значно знижує вібрацію і покращує динамічні характеристики, особливо на низьких і середніх оборотах. Потужності та прийомистості двигуна достатньо, щоб можна було по хорошій дорозі і за сприятливих погодних умов рухатися зі швидкістю 110 км/год і навіть більше. Природно, електронне запалювання, CDI, електростартер і кікстартер. Коробка передач традиційна мотоциклетна п'ятишвидкісна, некругова: перша передача – важіль уперед, решта – важіль назад. Нейтраль – між першою та другою передачами. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Паливо – неетильований бензин із октановим числом не нижче 92. Паливний бак вміщує 13,5 літрів палива. Тип моторного масла - напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів. Привід заднього ведучого колеса - відкрита ланцюгова передача, зірочки зліва. Зверху ланцюг закритий пластиковим кожухом. Виделка задньої підвіски виконана з прямокутного профілю, механізм натягу ланцюга на обох пір'ях вилки прибраний всередину для захисту від вологи та бруду. Амортизатори газомасляні з ресивером, пружина змінного кроку та діаметру. Таке поєднання дозволяє з одного боку зберігати повний контроль над мотоциклом при проходженні поворотів та віражів, з іншого боку – ефективно гасити коливання підвіски на нерівній дорозі та забезпечувати комфорт водію та пасажиру. Передня підвіска традиційна телескопічна, перевернутого типу на масляних амортизаторах. Колісні диски легкосплавні, литі, п'ятиспицеві, практично не створюють інерційного моменту при розгоні та гальмуванні мотоцикла. Гальма дискові, гідравлічні і спереду, і ззаду. Для швидкісної машини це важлива перевага, тому що дає можливість гарантовано зупинити її на мінімальній дистанції гальмування. Загалом, SPARK SP200R-27 – це той мотоцикл, на якому ви не просто їздитимете щодня у ваших справах, а й отримуватимете від цього чимало задоволення.

 

Гарантія: 1 рік (гарантійний талон входить у комплект поставки)

 

Особливості поставки:
√ Колір на вибір (доступність за кольорами уточнюйте у менеджера): чорний, чорний матовий, чорно-білий, чорний з червоним, чорний з синім, синій, синьо-білий, червоний, червоно-білий, білий, помаранчевий, оранжево-чорний, сірий , жовтий, зелений, бордо, 
√ Формат поставки - у заводській упаковці, зібраний на 85%: рама у зборі з двигуном, передньою вилкою, задніми амортизаторами, кермом, баком, задньою віссю, заднім колесом, панеллю приладів тощо. (У картонній коробці). За потреби можна додатково замовити послугу повного складання. У повному складанні товар коштує дорожче (вартість уточнюйте у менеджера). Також у вартість повного складання включена передпродажна підготовка.
√ На всю номерну мототехніку, ми надаємо повний пакет документів, для постановки на реєстраційний облік у МРЕВ за місцем проживання:
Договір купівлі-продажу;
Акт приймання-передачі транспортного засобу;
Акт технічного огляду тс засоби;
Вантажна митна декларація;
Сертифікат відповідності, за індивідуальним затвердженням колісного ТЗ;
Транзитні номери.

 

Основні атрибути
ВиробникSPARK
СтанНовий
ТипМотоцикл
Користувацькі характеристики
Робочий об'єм двигуна, см3200
Тип охолодженняповітряне охолодження
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
ЗчепленняМеханічне, багатодискове, в масляній ванні
Повітряний фільтрБагаторазовий поролоновий
Вантажопідйомність, кг150
Підвіска переднього колесаТелескопічна вилка
Підвіска заднього колесаМаятникова, з двома амортизаторами
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л1,0
Напруга бортової мережі, В12
Тип переднього гальмаДисковий гідравлічне
Тип заднього гальмаБарабанний механічний
РамаДуплексна, трубчастий каркас
Тип моторного маслаНапівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Розмір шин: передня/задня90/90-17 / 120/80-17
Колісна база, мм1240
Задня оптикаЗадній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальма, габарит, зі світлодіодним матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Диск переднього колесаЛитий легкосплавний 5-спицевий
Дуги безпекиНемає
Приладова панельКомбінована електронна. Індикація: спідометр, тахометр, загальний пробіг, денний пробіг, час, номер передачі, дальнє світло, рівень палива, покажчик заряду АКБ, повороти.
Захисна накладка на випускній трубіНемає
Розміщення розподільного валуВерхнє
Кількість і розміщення клапанів2, верхнє
Коробка передачмеханічна 5-ступінчаста, послідовна схема 1-0-2-3-4-5)
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)14/85
Тип протектора, передній/заднійДорожній універсальний "асфальт/грунт"
Балансувальний валНижній
Амортизатори задніПружинно-масляні
Комплект інструменту (зіп)Стандартний
Захисна накладка на глушникуФарбована
ЗапалюванняЕлектронне, CDI
Привід заднього колесаЛанцюгова передача 14/40 відкрита
СидінняСпортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Амортизатори передніМасляні
Задній багажникНемає
Система подачі паливаСамоплив
Гальмівна рідинаDOT 3, DOT 4
Номінальна потужність, кВт (л. с.)11,0 / 15,0
Модель двигунаFT163FML
Конструкційна маса, кг117
Максимальні обороти колінчастого валу, об/хв7500
Висота по сидінню водія, мм780
Блокування повороту кермаЗамок на стійці керма
Передня оптикаФара вбудована в обтічник, з галогенової лампою розжарювання. Габаритні вогні і покажчики поворотів зі світлодіодами. Додаткова стрічка зі світлодіодами.
Паливні фільтриПолімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Диск заднього колесаЛитий легкосплавний 5-спицевий
Тип мотоциклаДорожній легкий
Тип стартераЕлектростартер, кікстартер
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм1945х710х1122
Підніжки водіяНеоткидные
Масляний фільтрПолімерна сітка
Номінальна витрата палива, л/100 км2,8
Кількість місцьДвомісний
Максимальна швидкість, км/год115
Кофр для мотошлемаНемає
Підніжки пасажираВідкидні
Захист ніг пасажираНемає
АКБ тип, ємність, А*год7
Протиугінна сигналізаціяНемає
Блокування замка запалюванняНемає
Тип паливаБензин з октановим числом не нижче 92
Обсяг паливного бака, л13,5
Інформація для замовлення
  • Ціна: 51 238 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner